Szukaj

O nas

Kim jesteśmy?

Cześć! Bardzo się cieszymy, że tutaj jesteś i chcesz dowiedzieć się więcej o Bezmięsnym.

Pozwól, że najpierw się przedstawimy - nazywamy się Igor i Rafał. Jesteśmy twórcami i założycielami Bezmięsnego, czyli pierwszego w Polsce wegańskiego, w 100% roślinnego rzeźnika. W naszej ofercie znajdziesz wegańskie zamienniki mięsa, czyli produkty, które smakują, wyglądają i zachowują się w kuchni jak mięso (można je smażyć, grillować, piec, mrozić), ale powstają bez składników odzwierzęcych. Są one świetną alternatywą dla wegan, wegetarian, ale też dla osób na diecie tradycyjnej. Nasza firma, jak i wszystkie nasze produkty od 2016 roku, czyli od momentu powstania, przeszły ogromną metamorfozę. Poniżej znajdziesz o niej wiele cennych informacji, między innymi historię i plany na najbliższy czas. Zapraszamy w podróż po Bezmięsnym

ROK 2019, czyli BEZMIĘSNA REWOLUCJA



Media o nas w 2019 roku: 


Ten rok rozpoczynamy bardzo energicznie! W Pytaniu na śniadanie szef kuchni Kuba Steuermark spróbował odróżnić nasz bezmięsny kebab od jego mięsnego oryginału…


ROK 2018, czyli ZMIANY, USPRAWNIENIA, UDOSKONALENIA

Co się wydarzyło?

  1. Zwiększenie mocy przerobowych - od teraz możemy produkować kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt ton naszych produktów miesięcznie, 
  2. Zmiana etykiet i logo - pierwsza zmiana etykiet oraz logo. To duży krok, aby nasze produkty wyszły na szeroką wodę,
  3. Wprowadzenie nowych produktów - do naszej oferty wprowadzamy kebab, gyros, parówki oraz żeberka. Wszystkie podbijają serca i podniebienia naszych klientów <3, 
  4. Usprawnienie receptur produktów - nasze klasyczne produkty dostają "nowe życie". Prace nad ich udoskonaleniem powodują, że są jeszcze lepsze, mają super konsystencję i jeszcze lepiej sprawdzają się w Waszych kuchniach, 
  5. Wprowadzenie produktów do sklepów stacjonarnych - w 2018 roku pierwsze sklepy stacjonarne wprowadzają nasze produkty. Pod koniec roku ich liczba to już kilkadziesiąt sklepów w całej Polsce. Ich pełną listę znajdziesz tutaj,
  6. Targi w Polsce i za granicą - odwiedzamy Was w większości dużych miast w Polsce (m.in. Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Katowicach, Bydgoszczy, Gdańsku), a także po raz pierwszy jedziemy na targi za granicę, do Monachium i Duesseldorfu,
  7. Kupno Dacii i pierwszego roll-up'u - do naszego zespołu dołącza niezniszczalna "Daczka", czyli Dacia Dokker, którą przemierzamy tysiące kilometrów, by spotkać się z Wami na targach. Projektujemy również nasz pierwszy roll-up, żeby łatwiej nas było na tych targach zauważyć :), 
  8. Uruchomienie bloga z przepisami - na naszej stronie pojawił się blog, gdzie znajdziecie pyszne bezmięsne przepisy. To był chyba dobry pomysł, bo odwiedzacie go mega licznie (kilka-kilkanaście tysięcy odsłon miesięcznie), 

Media o nas w 2018 roku: 

  • Kompleksowy zbiór informacji o nas oferuje Franchising.pl w tym artykule z września. 
  • O wprowadzeniu do oferty Bezmięsnego żeberek poinformował w sierpniu Portal Spożywczy.
  • W lipcu nasze biuro odwiedził dziennikarz Gazety Wyborczej, a jego wrażenia z tej wizyty możecie znaleźć tutaj
  • W maju Bezmięsny został bohaterem odcinka magazynu wideo "Pomysł na biznes" portalu Wirtualna Polska. Filmik trafił również na stronę money.pl
  • Nasz Bezmięsny boczek zajął 2. miejsce w pierwszym dorocznym rankingu Roślinniejemy na najlepsze wegańskie produkty dostępne w Polsce. 
  • Wgląd w sytuację Bezmięsnego po blisko 2 latach działalności sklepu proponuje Mycity Onet.
  • W marcu wywiad wideo wraz z wrażeniami redakcji przedstawił portal Nasze Miasto.
  • Obecność Bezmięsnego w mediach w roku 2018 zaczyna się od tego artykułu w Wyborczej.

ROK 2017, czyli TO JUŻ NIE SĄ ŻARTY

Co się wydarzyło?

  1. Zmiana nazwy - pierwsza zmiana nazwy, czyli Veganbaczer został zastąpiony nazwą Bezmięsny Mięsny,
  2. Usprawnienia sklepu online - cały czas się rozwijamy, a z nami nasz sklep. Poprawiamy jego funkcjonalności, aby ułatwić Wam zamawianie, od teraz między innymi można zamawiać paczki za granicę (kupujecie je nie tylko niemal co wszystkich krajów Europy, ale zabieracie je także do Azji, Afryki, USA czy Australii), 
  3. Wprowadzanie nowych produktów - w ofercie pojawiają się na stałe nowe produkty, czyli kiełbasa wiejska i kiełbasa jałowcowa. Zmienia się też forma produktów, 
  4. Specjalne pakiety, czyli edycja Wielkanocna oraz edycja na Boże Narodzenie - na święta oferujemy specjalne, wyjątkowe produkty, między innymi pieczeń ze śliwką czy chorizo. Paczki rozchodzą się w niesamowitym tempie, wystarczy kilka godzin, aby wszystko zniknęło z naszych półek, 
  5. Targi w Polsce - kontynuujemy nasz bezmięsny tour po Polsce. Jest to dla nas świetne doświadczenie, bo mamy możliwość na żywo skonfrontowania naszych produktów z osobami, dla których to robimy. Testy wychodzą oczywiście nadzwyczajnie <3

Media o nas w 2017 roku:

  • Informację o ponad tysiącu sprzedanych w 2017 roku paczek bożonarodzeniowych podaje Nasze Miasto. 
  • W październiku portal Mam Biznes opublikował wywiad z nami, zwracając uwagę na międzynarodowy zasięg Bezmięsnego. 
  • Pisząc o wzroście popularności diet roślinnych i jego przyczynach, Polityka nie zapomniała napisać i o nas
  • O naszych planach dystrybucyjnych wspomniał we wrześniu portal branżowy Dla Handlu. 
  • W sierpniu rocznica działalności Bezmięsnego została zaznaczona tym artykułem portalu Puls Biznesu, który następnie był cytowany przez takie redakcje, jak Wiadomości handlowe, Money.pl, Rzeczpospolita, Polsat News i Dla Handlu
  • O tym, że rzeźnik przyszłości będzie roślinny, przekonywał w kwietniu IgiMag. 
  • W lutym Wirtualna Polska zaprosiła nas do rozmowy o wegańskich alternatywach mięsa wraz z Maciejem Nowakiem. Wideo z wywiadem zostało umieszczone w różnych miejscach w sieci, np. na Money.pl lub w portalu abcZdrowie
  • Rok 2017 zaczęliśmy od tego krótkiego wywiadu w portalu Moje Gotowanie.

ROK 2016, czyli JAK TO SIĘ ZACZĘŁO

Co się wydarzyło?

  1. Pomysł- od miesięcy kiełkuje w naszej głowie pomysł na biznes, czyli otwarcie pierwszego w Polsce roślinnego rzeźnika. Przygotowania idą pełną parą, aż w czerwcu stwierdzamy - startujemy, 
  2. Akcja crowdfundingowa - ruszyliśmy z Bezmięsnym w formie akcji crowdfundingowej. Przez dwa miesiące można było nas wspierać kupując jeden z trzech pakietów. Zainteresowanie przeszło nasze najśmielsze oczekiwania, pakietów sprzedało się ponad półtora tysiąca, a my wiedzieliśmy już, że nasze życie już nigdy nie będzie takie samo. Od teraz byliśmy roślinnymi rzeźnikami, a misja wprowadzenia roślinnych zamienników mięsa do wszystkich polskich sklepów stała się naszym największym celem, 
  3. Artykuły w mediach - wraz z akcją crowdfundingową ruszyło ogromne zainteresowanie mediów naszym pomysłem. To było po prostu niesamowite, bo z dnia na dzień nasz pomysł docierał do coraz większej ilości osób, 
  4. Wysyłka paczek crowdfundingowych - w sierpniu przyszedł czas na wysyłkę paczek zamówionych w akcji crowdfundingowej. Był to chyba najcięższy czas w całym trwaniu naszej firmy, praca po 20 godzin dzień w dzień, ale zadowolenie osób, które paczki otrzymały nam to całkowicie wynagrodziło, 
  5. Uruchomienie sklepu online - we wrześniu, zgodnie z poziomem wsparcia osiągniętym w akcji crowdfundingowej, uruchamiamy sklep online. Od teraz każdy może zamówić od nas paczkę, gdzie tylko chce (oczywiście w Polsce :) ), 
  6. Pierwsze targi - wyjeżdżamy na pierwsze targi w Polsce, a konkretnie do Olsztyna. Jest trochę stresu, ale zupełnie niepotrzebnie. Dwie godziny zajęło odwiedzającym wykupienie wszystkiego, co ze sobą mieliśmy, 

Media o nas w 2016 roku

Pozostałe artykuły o Bezmięsnym: 

  • Elle i Dzielnica stylu wspomniały o naszej Bezmięsnej inicjatywie jako polskim odpowiedniku zachodnich alternatyw dla mięsa. 
  • Niedługo po starcie sklepu portal Mam Startup wymienia Bezmięsnego jako przykład dobrze zorganizowanego startupu. 
  • Portal Dla Handlu wspomina o Bezmięsnym w kontekście rosnącego zapotrzebowania na roślinne produkty. 
  • W podsumowaniu smaków roku Polityka pisze o nas jako o jednej z pierwszych ciekawych, wegańskich inicjatyw na współczesnym rynku.
  • Streszczając report Hatalskiej o konieczności globalnego ograniczenia mięsa, InnPoland wspomniał też o Bezmięsnym (VB). 
  • Poradnik Restauratora nie zapomniał o Bezmięsnym (VB) w artykule o trendach kulinarnych 2017 roku. 
  • Salon24 pisze o Bezmięsnym w swoim artykule o roślinnych zamiennikach mięsa i nabiału.  

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj